Suplementy w modelu subskrypcyjnym może wydawać się nowym zjawiskiem, ale na rynku sprzedażowym rozwija się już kilka dobrych lat. Ale na czym właściwie to polega? Jak zamawiać suplementy jako subskrypcję – i dla kogo to będzie dobre rozwiązanie? Na te i inne pytania odpowiadamy poniżej!
Na czym polega sprzedaż subskrypcyjna?
Subskrypcję można zdefiniować jako umowę z usługodawcą, który oferuje dostęp do produktu bądź usługi za stałą, regularną opłatą. Dokonywanie wpłaty aktualizowane jest przeważnie co miesiąc, ale okres ten może być różny w zależności od warunków umowy. Obecnie w sprzedaży subskrypcyjnej możemy uzyskać dostęp do wielu produktów konsumpcyjnych, takich jak kawa, herbata, kosmetyki lub karma dla zwierząt.
Opłata abonamentowa – bo tak również możemy nazwać subskrypcję – dotyczy również usług, z których możemy fizycznie skorzystać, na przykład karnet na siłownie lub wynajem samochodu. Miej na uwadze, że nie jest to jednorazowa usługa!
Rodzaje sprzedaży subskrypcyjnej
Istnieją trzy główne modele subskrypcji, które są wykorzystywane w sprzedaży internetowej:
- Subskrypcje dostępowe
Jest to sposób korzystania z produktów lub usług, w którym klienci dokonują regularnej wpłaty, na przykład miesięcznej, w zamian za dostęp do konkretnej oferty. Przykładami takiego modelu są Netflix, HBO Max czy Disney+, gdzie abonenci opłacają co miesiąc dostęp do biblioteki filmów i seriali.
- Subskrypcje powtórzeniowe
Odnoszą się do produktów, które chcemy nabywać regularnie. Klient zobowiązuje się do regularnego płacenia za konkretne zamówienie przez określony okres czasu. Przykładem może być subskrypcja suplementów. Klient decyduje się na cykliczny zakup, na przykład co 14 dni. W praktyce oznacza to, że sklep co 14 dni automatycznie tworzy nowe zamówienie z wybranymi przez nas suplementami i wysyła je pod wskazany wcześniej adres, pobierając za to stałą, regularną opłatę.
- Subskrypcje selekcjonowane
Ten model jest dla osób, które lubią niespodzianki. Charakteryzuje się tym, że sprzedawca wysyła do klienta tzw. mystery boxy, w których znajdują się produkty mieszczące się cenowo w pobieranej kwocie. Dobrym przykładem może być tutaj branża kosmetyczna, gdzie klient otrzymuje produkty lub próbki z wybranej przez siebie kategorii.
Model subskrypcyjny zakupu suplementów – zalety
Kupowanie suplementów w modelu subskrypcyjnym jest obecnie bardzo popularne w branży konsumpcyjnej. Oto niektóre zalety, które się z tym wiążą:
- Wygoda i łatwy dostęp do suplementów – jeśli zdarza ci się zapominać lub męczące jest dla ciebie ponowne składanie zamówień, model subskrypcyjny sprawdzi się świetnie. Masz wówczas gwarancję, że kolejne produkty przyjdą na czas, bez twojego wysiłku.
- Regularność w suplementowaniu – gdy zapomnisz złożyć nowego zamówienia, a w opakowaniu, które masz w domu, została jedna tabletka, niestety musisz liczyć się z przerwą w suplementacji. Przy modelu subskrypcyjnym masz z kolei pewność, że zamówienie zawsze będzie na czas, a twoja suplementacja nie zostanie przerwana.
- Stała współpraca z jednym producentem – jeśli coś działa, to po co to zmieniać? Wykorzystując model subskrypcyjny, masz pewność, że jakość zamawianych suplementów się nie zmieni i nie będzie potrzeby szukania zamienników.
- Korzystne oferty cenowe – większość stron internetowych oferuje zniżki przy zakupie produktów w modelu subskrypcyjnym. Na przestrzeni roku zaoszczędzisz kwotę, którą możesz przeznaczyć na inny cel!
Czy kupowanie suplementów w modelu subskrypcyjnym się opłaca?
Model subskrypcyjny jest niezwykle ciekawy, wygodny i co za tym idzie, pożądany przez klientów. Kupowanie suplementów na tej zasadzie pozwoli na zadbanie o zdrowie oraz zagwarantuje regularne dostawy i korzystne oferty zniżkowe.
Jeśli szukasz strony internetowej oferującej suplementy w sprzedaży subskrypcyjnej, dobrym wyborem może okazać się SCRIPS. Producent gwarantuje recepturę opracowaną z ekspertami, w pełni naturalne składniki oraz bezpieczeństwo związane ze zdrowym trybem życia. Sprawdź jego ofertę i przekonaj się, z jaką łatwością możesz rozpocząć suplementację!
GIPHY App Key not set. Please check settings